Акції
Турніри
Header img logo
Таємниця Скарбів
БОНУС ЗА ПЕРШИЙ ДЕПОЗИТ +400% та 250 FS

Загальний FAQ

1. Відкриття рахунку

Як зареєструватися на сайті компанії?

Зареєструватися можна, натиснувши на кнопку «Реєстрація» у верхньому правому кутку сайту. Просимо Вас у процесі реєстрації вказувати тільки власні реальні дані.

У якій валюті я можу відкрити рахунок?

Ви можете відкрити рахунок в гривнях.

Чи можу я відкрити декілька рахунків?

У кожного клієнта може бути тільки один ігровий рахунок. У випадку ідентифікації клієнта з більш ніж одним рахунком компанія залишає за собою право заблокувати виявлений рахунок/рахунки і всі виграші за ними. Повторна реєстрація допускається тільки з дозволу компанії.

Якщо Ви забули облікові дані для входу, радимо відновити їх за допомогою опції відновлення паролю (для цього натисніть на Забули пароль? у вікні авторизації) або звернутися до нашої служби підтримки (онлайн-чат).

Чи можу я зареєструватися, якщо мені не виповнився 21 рік?

Ні. Клієнтами компанії можуть стати лише фізичні особи, що:

  • досягли 21-річного віку;
  • є дієздатними;
  • не мають встановлених законодавством обмежень щодо участі в азартних іграх;
  • не перебувають у стані наркотичного чи алкогольного сп’яніння під час гри;
  • не визнані компанією небажаними;
  • не внесені до реєстру осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів.

2. Дані особистого кабінету.

Як відновити пароль від свого акаунта?

Для відновлення паролю натисніть Вхід, а далі клікніть на кнопку «Забули пароль?». У вікні введіть адресу електронної скриньки, яку ви вказали під час реєстрації. Потім перевірте пошту. В отриманому листі буде інструкція з відновлення паролю.

Якщо Ви проходили швидку реєстрацію за номером мобільного телефону, введіть номер у вікні відновлення і натисніть Відправити. Вам буде надіслано тимчасовий код в SMS-повідомленні. Введіть його у новому вікні. Після цього Ви зможете встановити новий пароль.

Що робити, якщо не прийшло посилання для відновлення паролю?

Перевірте папку «Спам». Якщо ж листа для відновлення паролю немає ні у вхідних, ні у спамі, то, можливо, Ви просто помилилися в написанні email-адреси. Спробуйте вказати свій email ще раз. Якщо самостійно відновити доступ до вашого облікового запису у Вас не вийде, то напишіть, будь ласка, до нашої служби підтримки (чат в правому нижньому кутку).

Я забув, через які email та номер телефону реєструвався, що мені тепер робити?

Рекомендуємо Вам не створювати повторну реєстрацію, а написати до нашої служби підтримки, співробітники якої допоможуть Вам відновити контроль над акаунтом.

Я змінив свою адресу електронної пошти/номер телефону, які мої дії?

Електронна пошта та номер телефону є одним з параметрів облікового запису - логіном для входу у свій акаунт. По цій причині не рекомендується змінювати поштову адресу і телефонного номеру з міркувань Вашої фінансової безпеки, так як зміна цих параметрів буде розглядатися як зміна власника акаунта. У зв'язку з цим, в першу чергу рекомендуємо Вам відновити контроль над електронною поштою/номером телефона.

3. Поповнення і виведення коштів

Як поповнити свій особистий рахунок?

Поповнити особистий рахунок можна будь-яким зручним для Вас способом, доступним у Вашій країні. Для поповнення рахунку зайдіть в акаунт, розділ «Каса», а потім натисніть на Поповнити рахунок. Оберіть зручний спосіб і зробіть оплату. Враховуйте, що мінімальна сума депозиту становить 100 ₴.

Які привілеї я отримую при поповненні рахунку?

Щоб отримати бонус під час поповнення рахунку, треба активувати діючий акційний промокод. Отримати додаткову інформацію про діючі бонусні пропозиції Ви можете в розділі сайту «Акції» .

Що робити, якщо гроші не прийшли на рахунок?

Претензії щодо вхідних платежів приймаються тільки у разі надання службі підтримки скан-копії (фото) квитанції про оплату або чека, що підтверджує проведення транзакції, виписки з банку про проведений переказ.

Чи буде стягнено комісію з мого депозиту?

Компанія не стягує комісію під час поповнення рахунку або виведення коштів, втім, комісія може нараховуватися під час конвертації валюти платіжною системою, яку використовуєте при оплаті, або банком-емітентом Вашої картки.

Чи можна використовувати для поповнення рахунку чужі банківські картки?

Клієнт може використовувати лише власні банківські картки. Використання чужих банківських карток для поповнення рахунку заборонено.

Як можна зробити заявку на виведення коштів?

Для виведення коштів Вам необхідно зайти у свій акаунт і вибрати там розділ «Каса». В меню «Виведення коштів» вкажіть бажану суму для виведення. Зверніть увагу, що на сайті дозволено використовувати для виведення коштів той самий платіжний метод, що був використаний для внесення депозиту.

Що потрібно знати перед поданням заявки на виведення коштів?

Перед поданням заявки на виведення коштів переконайтеся, що Ваш обліковий запис пройшов верифікацію. Тільки після того як ми впевнимося в коректності Ваших даних, зможемо опрацювати заявку на виведення коштів.

Як без затримок пройти верифікацію, щоб якнайшвидше отримати доступ до топових слотів, скористатися нашими бонусами та поринути в атмосферу справжнього казино?

1) Після авторизації на сайті зайдіть у Профіль , щоб переглянути статус акаунта (верифікований чи ні).

2) Якщо Ви ще не верифікували свій акаунт, натисніть на кнопку «Пройти верифікацію». У вікні, що відкриється, виберіть один із трьох методів:

Спосіб 1. Верифікація через застосунок «Дія»

Після вибору методу «Дія» з'явиться спливаюче вікно з QR-кодом. Відскануйте його за допомогою камери свого мобільного пристрою.

Дотримуйтесь інструкцій у програмі: зробіть фото для підтвердження особистості, введіть код для «Дія.Підпис», прийміть запит на надання цифрових документів.

Спосіб 2. Верифікація через Monobank

Клієнти Monobank можуть пройти верифікацію через онлайн-банкінг. Після вибору цього методу з’явиться окреме вікно з QR-кодом. Відскануйте код за допомогою камери свого мобільного пристрою, підтвердіть авторизацію в онлайн-банкінгу Monobank і надайте необхідні дозволи. Це автоматично відкриє доступ до Ваших персональних даних.

Після завершення верифікації Ви отримаєте сповіщення про її результати та актуальний статус акаунта.

Спосіб 3. Верифікація через «ПриватБанк»

Для клієнтів «ПриватБанк» доступна верифікація через онлайн-банкінг Privat24. Після вибору цього методу Вам буде запропоновано авторизуватись у Privat24. Увійдіть в онлайн-банкінг і надайте необхідні дозволи. Це автоматично надасть доступ до Ваших персональних даних.

Після завершення верифікації Ви отримаєте сповіщення про її результати та актуальний статус акаунта.

Спосіб 4. Верифікація за Bank ID

Інформація, необхідна для верифікації, надається банками України через систему Bank ID.

Виберіть один із запропонованих банків, клієнтом якого Ви є. Дотримуйтесь інструкцій програми та дайте згоду на надання Ваших персональних даних банком (відбувається автоматично після отримання Вашого дозволу). Після завершення верифікації Ви отримаєте сповіщення про її результати та актуальний статус акаунта.

Спосіб 5. Верифікація шляхом надання документів, що підтверджують особу

Оберіть один із документів, перерахованих у формі:

  • ID-картка.
  • Внутрішній паспорт громадянина України.
  • Закордонний паспорт громадянина України.

Згідно з інструкціями програми завантажте фото вибраного документу або зробіть знімки, користуючись камерою безпосередньо у самій формі.

Далі пройдіть лайвнес-перевірку: дозвольте використання камери на мобільному пристрої та виконуйте рухи, вказані у програмі.

На останньому етапі завантажте фотографії свого ІПН.

Вимоги щодо фотографій документів:

  • Знімки без відблисків і розмиття, всі деталі чітко відображені на фото.
  • Не приймаються скріни з застосунку «Дія» та селфі з телефоном, на якому відкрито цей застосунок.
  • ІПН не можна надавати у вигляді селфі чи фотографій, на яких він вкладений у паспорт/ID-картку.

Нижче наводимо перелік найпоширеніших помилок, які можуть ускладнити проходження верифікації за допомогою методу завантаження документів:

  • документ нечітко відображено на фото (є обрізані краї);
  • є відблиски та розмиття ;
  • скріни із застосунку «Дія» (приймаються лише фото фізичних документів);
  • селфі з телефоном , на якому відкрито «Дію» ;
  • звичайне селфі без документа в руках;
  • фото з ІПН , вкладеним у паспорт/ID-картку , або селфі з ІПН .

3)Готово! Тепер Ваші документи перевіряються, і незабаром Ви матимете доступ до всіх можливостей сайту.

В разі успішної верифікації система відображатиме статус верифікованого користувача.

В разі неуспішної верифікації Ви матимете 5 спроб, щоб пройти верифікацію будь-яким із запропонованих методів.

У разі виникнення проблем із верифікацією звертайтеся до чату служби підтримки на сайті. Наші спеціалісти працюють цілодобово і завжди готові відповісти на Ваші запитання.

Компанія залишає за собою право призупинити дію рахунку, а потім і деактивувати Ваш акаунт у разі ненадання інформації, необхідної для верифікації.

Що робити, якщо верифікація акаунта була відхилена?

Ви можете спробувати верифікуватися ще раз. Всього у Вас є 8 спроб для проходження процедури будь-яким із запропонованих методів. Зверніть увагу, що перервана або незавершена верифікація не зараховується як окрема спроба. Після 8 невдалих і повністю завершених спроб верифікуватись опція буде заблокована.

Як довго надходитимуть кошти при виведенні?

Якщо Ви робите перше виведення коштів, то на перевірку Ваших даних може знадобитися близько двох діб. Якщо ж Ви вже верифікували свій акаунт і виводили кошти раніше, то наступні заявки на виведення будуть проводитися практично миттєво.

Мій бонус згорів. Чому таке могло статися?

Відповідно до умов акції кошти на бонусному рахунку можуть бути анульовані після закінчення акції. Крім того, бонус згорає під час виведення коштів (щоб цього не сталося, бонус необхідно відіграти відповідно до умов акції).

Що буде відображатися у виписці моєї кредитної картки?

Залежно від того, яка платіжна система була використана Вами при здійсненні депозиту на нашому сайті, в деталях платежу можуть також відображатися різні платіжні дескриптори (billing descriptor) і також може бути зазначено назву платіжної системи, яка проводила цю транзакцію.

Повернутися на головну